Monday, September 7, 2009

Ucapan YDP MPDBP 01

Assalamuailaikum wbt dan salam sejahtera

Selamat menyambut Ramadhan, selaku YDP pada sidang ini mengucapkan tahniah kepada semua Exco dan Pembantu Exco yang telah dilantik pada sidang ini 2009/2010. secara umumya MPD telah terbentuk pada 28 Ogos 2009. Tahniah diucapkan. Pada sidang ini MPD telah merancang pelbagai aktiviti untuk para penghuni Bakti Permai dari H09 hingga H17. Saya mengharapkan semua penghuni dapat menyumbang tenaga kepada desasiswa Bakti Permai. Semoga semangat Bakti Permai Chak aa Chak aa!!! terus membara di dalam diri masing-masing.

Jika penghuni mengalami sebarang masalah boleh menghubungi saya ,MT, barisan exco dan pe saya untuk menyampaikan sebarang masalah kepada kami. Dengan sedaya upaya kami akan cuba menyelesaikan.

Terdapat beberapa perkara ingin saya tegaskan, berkenaan bakul sampah yang diberikan didalam bilik. bagi mengelakkan sebarang masalah anjing dan sebagainya, diharapkan BAKUL SAMPAH diletakkan dalam bilik masing-masing. sesiapa yang gagal berbuat demikian berkemungkinan denda akan diberikan. Pelbagai kemudahan telah diberikan kepada para penghuni. Antaranya, kemudahan mesin basuh, peti sejuk, 'mikrowave' dan "heater'. diharap semua menggunakan dengan sebaiknya dan menjaga kebersihan bersama-sama.

"Bakti Permai Sentiasa Di Mercu"

YDP MPDBP

No comments:

Post a Comment